Serveis per a col·legiats
<< Llistat de cursos, conferències i activitatsActivitatsActivitats de Lleure
Sortida al Teatre La Farandula de Sabadell a veure l'òpera "Madama Butterfly”, previst pel diumenge 19 de febrer, a les 18.00 h.
La inscripció està tancada.
Proposat per:
Comissió de Cultura i Oci
Programa:
L'òpera "Madama Butterfly", de Giacomo Puccini.
SINOPSI
Òpera en tres actes que es va estrenar a La Scala de Milà, el 17 de febrer de 1904 i Puccini va trobar el tema de l'òpera a Londres, el juliol de 1900, amb la representació de l'obra teatral del dramaturg David Belasco.
Un espectacle de gran format amb una partitura que transmet un exotisme refinat, relacionat amb la figura de la fràgil i sensible protagonista, una geisha japonesa de quinze anys, que té la capacitat d'estimar i una delicadesa admirables.
A l'acabar es durà a terme el corresponent col·loqui de l'òpera.
Dates i horaris:
19 de febrer de 2023
18.00 h
Lloc:
La Faràndula de Sabadell
C. de la República, 33
08202 SABADELL
Observacions:
IMPORTANT
Com es habitual a les nostres sortides teatrals, l'adquisició de les localitats la fem individualment a taquilla o per internet (www.sabadell.cat/ca/entrades) o prèviament al telèfon 937256734.
Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Consell de Cent, 365 - 08009 Barcelona
Tel: 934 96 14 20 - ebcn(ELIMINAR)@ebcn.cat
© Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona
Tots els drets reservats - Avís Legal - Accessibilitat - Cookies - Política de privacitat
També ens trobareu a: